eMAG îşi extinde activitatea şi intră în 5 noi ţări prin fuziunea cu Extreme Digital

/
/
21 mart. 19
/

eMAG a anunţat astăzi că subsidiara sa din Ungaria va fuziona cu Extreme Digital, unul dintre cei mai mari retaileri din această ţară. Principalul obiectiv al companiei în noua sa formă este acela de a atinge în câţiva ani o cifră de afaceri de 1 miliard de euro.

Prin această mutare eMAG va intra în 5 noi ţări: Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Austria şi va deveni astfel una dintre cele mai puternice companii e-commerce din Europa Centrală şi de Est. Extreme Digital are şi 16 magazine fizice în Ungaria, semn că nu va fi uitat nici comerţul offline.

Acţiunile noii entităţi vor fi împărţite aproape egal, 52% eMAG şi 48% Extreme Digital.

„Acest parteneriat reprezintă o recunoaştere a scalabilităţii şi calităţii tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va intensifica în urma acestei fuziuni, creând premisele extinderii în ţările unde Extreme Digital deja activează. Extreme Digital a fost fondat în 2001 de către Balázs Várkonyi şi Gyula Kelemen, cei mai puternici antreprenori din zona de tehnologie din Ungaria. Experienţa lor, alături de tehnologia şi know-how-ul eMAG, ne vor ajuta să construim cea mai mare companie locală de tehnologie, cu o ţintă de un miliard de euro în şase ani.” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Sursa: zf.ro
Categorii: Retail
Cuvinte cheie: eMag, Extreme Digital, fuziune
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Fraţii Pavăl (Dedeman) sunt foarte aproape să cumpere Carrefour România

În luna octombrie aflam pentru prima dată despre intenţia Carrefour de a ieşi din România. Compania franceză vrea să părăsească toată zona Europei de Est, astfel că şi în Polonia se întâmplă acelaşi fenomen ca în ţara noastră.

5 gadgets de la Kaufland (17.12 – 23.12.2025)

A mai trecut o săptămână, aşa că am ajuns din nou la clasica noastră rubrică legată de cele mai interesante 5 gadgets din catalogul Kaufland.

Kaufland România lansează un nou concept shop-in-shop dedicat produselor Parkside (zone amenajate în magazine dedicate exclusiv acestui brand)

Parkside este un brand ce nu mai are nevoie de nicio prezentare, acesta fiind prezent activ în toate magazinele LIDL şi Kaufland din ţară. Parskide oferă produse de bricolaj accesibile, unele ce vin în general cu un raport calitate-preţ foarte bun.