Se pare că următorul pas în dezvoltarea business-ului eMAG este o platformă de livrare produse alimentare la domiciliu, una în stilul Bringo.
Compania a făcut deja primul pas în dezvoltarea acestui proiect ce ar urma să se denumească eMAG Retail şi a pregătit un aport de 2 milioane de euro pentru iniţierea sa. Suplimentar a fost recrutat în poziţia de Business Unit Manager domnul Ciprian Tănăsescu, fost Manager de Achiziții la Carrefour România, Danone România și Metro România.
Noul serviciu eMAG Retail va avea un principiu de funcţionare foarte simplu: clienţii vor intra pe platforma online, vor comanda produsele necesare, iar în foarte scurt timp acestea vor fi livrate de curier direct acasă. Foarte probabil va exista o colaborare cu un comerciant important, asta dacă serviciul se va dezvolta la nivel naţional. eMAG colaborează deja în prezent cu Mega Image în cadrul eMAG Supermarket.
Anul trecut, cumpărăturile online în România au atins 5,6 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât în 2019, când valoarea comerțului online a fost estimată la aproximativ 4,3 miliarde de euro.