eMAG îşi face o platformă online de livrare produse alimentare la domiciliu

/
/
30 iun. 21
/

Se pare că următorul pas în dezvoltarea business-ului eMAG este o platformă de livrare produse alimentare la domiciliu, una în stilul Bringo.

Compania a făcut deja primul pas în dezvoltarea acestui proiect ce ar urma să se denumească eMAG Retail şi a pregătit un aport de 2 milioane de euro pentru iniţierea sa. Suplimentar a fost recrutat în poziţia de Business Unit Manager domnul Ciprian Tănăsescu, fost Manager de Achiziții la Carrefour România, Danone România și Metro România.

Noul serviciu eMAG Retail va avea un principiu de funcţionare foarte simplu: clienţii vor intra pe platforma online, vor comanda produsele necesare, iar în foarte scurt timp acestea vor fi livrate de curier direct acasă. Foarte probabil va exista o colaborare cu un comerciant important, asta dacă serviciul se va dezvolta la nivel naţional. eMAG colaborează deja în prezent cu Mega Image în cadrul eMAG Supermarket.

Anul trecut, cumpărăturile online în România au atins 5,6 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât în 2019, când valoarea comerțului online a fost estimată la aproximativ 4,3 miliarde de euro.

Sursa: profit.ro
Categorii: Software
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.