Diverse

Cel mai mare retailer online din România, eMAG, a anunţat printr-un comunicat de presă căteva informaţii despre platforma sa eMAG Marketplace. Aceasta a ajuns în iunie 2017 la peste 4000 de magazine înscrise oficial, adică un plus de 74% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Prin intermediul eMAG Marketplace au fost generate vânzări de peste 350 milioane de lei în primele şase luni ale acestui an, iar la capitolul diversitate retailerul a afirmat că în acest moment pe platforma sa sunt prezente peste 1.4 milioane de produse din peste 1600 de categorii. Printre cele mai importante magazine prezente pe eMAG Marketplace regăsim F64, Quickmobile, Cărtureşti, Arsis, Otter sau Meli Melo.

„Platforma eMAG Marketplace asigură accesul simplu și rapid la o variată gamă de produse pentru peste 500.000 de clienți unici, în fiecare zi. Accesarea eMAG Marketplace este, în prezent, cel mai rapid, avantajos și eficient mod de a vinde online, în România, dar și în țări precum Bulgaria, Ungaria sau Polonia” a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

Categorii: retail
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.