eMAG, cel mai mare magazin online din România, vizează să devină liderul pieţei de muzică prin noua categorie de produse lansată în eMAG Marketplace. Peste 7.000 de titluri din toate genurile muzicale şi de la toate casele de discuri importante sunt disponibile imediat în stoc, iar ulterior, vizitatoriieMAG îşi vor putea procura prin comenzi speciale orice album existent pe piaţa internaţională.
“Ne propunem să readucem în domeniul muzicii din România o ofertă completă deproducţii originale din toate genurile muzicale. Intrarea eMAG pe această piaţă areloc în condiţiile în care retailul tradiţional restrânge drastic spaţiile destinate muzicii, în căutarea unui profit mai mare pe metrul pătrat. Noi nu avem astfel de limitări şivenim cu o ofertă bogată, ediţii exclusive, concerte şi compilaţii pentru colecţionari, care vor fi un real succes mai ales în perioada sărbătorilor pentru că albumele sunt cadouri ideale pentru cei care apreciază muzica de calitate” a declarat Radu Apostolescu, Vicepreşedinte, Director de Dezvoltare eMAG.
Noua categorie va fi disponibilă prin eMAG Marketplace, ca urmare a parteneriatului pe care eMAG l-a semnat cu Nova Music, distribuitorul cu cea mai variată gamă de muzică disponibilă pe piaţă. Vizitatorii eMAG pot asculta online extrase din cele mai multe titluri prezente, fie că este vorba de concerte, muzică clasică sau cele mai noi single-uri lansate pe piaţă.
“Avem în sfârşit satisfacţia de a oferi tuturor iubitorilor de muzică din România cea mai amplă ofertă de produse, acoperind toate genurile, de la ultimele noutăţi la colecţii şi rarităţi. Peste 7.000 de colecţii de viniluri şi CD-uri, super concerte pe DVDşi Blu-ray, cu livrare imediata” a declarat Ovidiu Stroescu, CEO & Preşedinte Nova Music.
Similar fenomenului internaţional, piaţa muzicală tradiţională a fost în continuă scădere în ultimii ani, iar clienţii care fac achiziţii de muzică s-au orientat către mediul online pentru a cumpăra titluri noi. În ceea ce priveşte suportul, peste 70% dinvânzările de albume muzicale sunt reprezentate de CD-uri, însă cele mai multe sunt achiziţionate online datorită ofertei extinse, dar şi a modului facil de comandă şi de primire a produsului, în retail-ul offline oferta fiind în scădere constantă.
Clienţii eMAG pot achiziţiona titlurile preferate prin comenzi online sau telefonice în call-center. Livrarea comenzilor se va efectua la nivel naţional, rapid, prin curierat door-to-door şi orice comandă plasată până în ora 18.00 va fi livrată la adresa solicitată de client în cursul zilei următoare. Noua ofertă de muzică aduce şi un plus de beneficii afiliaţilor eMAG – site-uri de conţinut sau bloguri personale – prin acordarea unui comision de 6% din vânzările de muzică generate de aceştia în programul eMAG Profitshare (profitshare.emag.ro).
eMAG Marketplace este platforma online prin care orice retailer poate promova şi vinde produse către clienţii eMAG, oferta de produse, promoţiile şi logistica comenzilor fiind făcute direct de fiecare retailer. Acceptarea în eMAG Marketplace se face pe baza unui audit al calităţii serviciilor oferite şi al consistenţei ofertei de produse. Primul retailer extern integrat la începutul lunii aprilie în Marketplace este Doron Land, compania care operează categoria Jucării, urmată de categoria Cărţi, operată de librăria Libris.