Black Friday din 2011 a fost o ediție memorabilă pentru eMAG. Pe 23 noiembrie se dă tonul la un Black Friday 2012 și mai bine pus la punct. Am detaliat planurile Koyos.ro și F64.ro.
Am dat de un interviu cu Iulian Stanciu – director general al eMAG și Radu Apostolescu – director de dezvoltare.
Declarațiile oficiale:
„Ne-am pregătit începând imediat cu a doua zi după ediţia Black Friday de anul trecut„, – – Iulian Stanciu.
„Au fost 40.000-50.000 de utilizatori simultan pe site. Şi am avut la un moment dat 100.000. În mod normal ar fi trebuit să meargă site-ul, uneori mai greu. Dar a fost o combinaţie de erori greu de prevăzut pentru că s-a derulat practic o lună întreagă într-o singură zi, care a început la 5 dimineaţa.” – Radu Apostolescu.
„După ediţia de anul trecut am definit 80 de proiecte şi am alocat resurse puternice pentru dezvoltarea lor. Aşa ei şi-au prioritizat toate proiectele lor de infrastructură. Noi de obicei dădeam aceste proiecte de infrastructură la o parte, dar acum cu Black Friday le-au pus ei pe toate în faţă şi am investit mult. Numai în hardware şi software am investit peste 200.000 de euro în ultimele luni.”
„Vrem să facem un fel de «war-room». Anul trecut am avut o problemă şi de aici – pentru că umblam de la un birou la altul, de la un departament la altul, ne intersectam pe scări, ne spuneam – stai puţin, şi luam decizii târzii sau greşite şi de aici am ajuns la tot felul de decizii greşite şi am avut şi întârzieri (…). Anul acesta vom defini nişte indicatori, îi punem mare pe un ecran şi stăm toţi cei 10 oameni implicaţi în cameră toată ziua de dimineaţa până seara. Am învăţat multe din experienţa de anul trecut.”
Pregătiți-vă de un Black Friday memorabil.
Update: Vă recomand să vă faceți o wishlist cu produsele dorite de pe eMAG.ro spre a vedea mai ușor dacă au intrat la promoție.