Compania aeriană Emirates este unul dintre ambasadorii expoziţiei universale Expo 2020 Dubai. Aceasta este organizată în perioada 1 octombrie 2021 – 31 martie 2022, iar în cadrul acesteia vizitatorii pot găsi de la noutăţi şi minuni arhitecturale, până la inovaţii tehnologice şi dezvăluiri culturale unice.
La această expoziţie universală participă şi România, tema promovată de ţara noastră fiind echilbrul om – natură. Mai multe detalii găsiţi pe expo2020dubai.com sau cu un scurt search pe Google.
Ideea acestui articol nu are legătură cu expoziţia în sine, ci cu modalitatea de promovarea realizată de Emirates. Pe 14 ianuarie Emirates a publicat un clip de promovare a Expo 2020 Dubai, unul în care o stewardeză este filmată în vârful Burj Kalifa în timp ce arată mesaje de susţinere a evenimentului şi de promovare a companiei aeriene.
De curând a fost publicat un alt filmuleţ în care ni se explică cum a fost realizat clipul de promovare. Este ceva excepţional, în timp ce stewardeza este filmată în vârful Burj Khalifa de un elicopter, un avion gigant Airbus A380 colantat cu Expo 2020 Dubai înconjoară Burj Khalifa în zbor de 11 ori.
Vizual mi se pare spectaculos, însă în spate a fost o muncă foarte dificilă, meticuloasă, fiecare pas fiind analizat şi verificat la virgulă. Cu siguranţă aceasta va fi una dintre cele mai inovatoare şi mai spectaculoase reclame din 2022.