ENGIE Romania îşi actualizează sistemele informatice în perioada 1 – 22 ianuarie, astfel că vor exista anumite indisponibilităţi şi limitări ale aplicaţiilor şi serviciilor oferite

/
/
26 dec. 23
/

Azi am trimis indexul lunar în aplicaţia MyENGIE, iar pe prima pagină am fost întâmpinat cu un mesaj de informare important:

„Între 1 – 11 ianuarie, plăţile facturilor vor fi recepţionate, însă nu vor fi fi vizibile în MyENGIE. În intervalul 12 – 22 ianuarie aplicaţia va fi indisponibilă. Mai multe detalii găseşti pe engie.ro. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.”

Mi-am adus aminte că am mai citit pe undeva o astfel de informare şi am căutat rapid prin comunicatele de presă mai vechi şi am găsit detaliile de care aveam nevoie. Pentru că le consider importante, vi le transmit şi eu spre informare.

ENGIE Romania ne transmite că în perioada 1 – 22 ianuarie 2024, se vor derula lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice ale companiei. Astfel, în intervalul menționat, vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate.

Furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operațiuni. În această perioadă, clienții ENGIE vor avea la dispoziție alte mijloace alternative de contact, online și fizice. Astfel, cererile de reluare a furnizării de energie vor fi preluate în centrele de relații cu clienții sau la numărul de Call Center 021.9366, unde pot fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00. Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică (întreruperi furnizare energie electrică), clienții pot apela, în continuare, Serviciul Urgențe non-stop specificat pe factură.

Acest proces de actualizare a sistemelor informatice se va derula în trei etape astfel:

În perioada 🔵1 – 22 ianuarie🔵, ENGIE Romania nu va emite facturi aferente lunii ianuarie. Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise. Plățile efectuate de clienți în perioada 1-22 ianuarie vor fi recepționate de către companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia și în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024.

Între 🔵8 și 22 ianuarie🔵, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienții vor avea la dispoziție celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relații cu clienții etc.), în măsura în care solicitările clienților nu vizează aspecte care necesită consultarea situațiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice. ENGIE Romania depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de așteptare și răspuns pe durata efectuării acestor operațiuni tehnice importante, pentru a oferi o experință cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale ENGIE.

În intervalul 🔵12 – 22 ianuarie🔵, accesul în contul de client și în aplicația mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum și programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Samsung Best Products 2025: un an în care ecosistemul a contat mai mult decât fiecare device în parte

Dacă 2025 a fost anul în care AI-ul a devenit mainstream, pentru Samsung a fost mai ales anul în care această tehnologie a început să fie integrată coerent în produse, nu doar bifată ca feature.

Laptop GIGABYTE AERO X16 Copilot+ PC (EG61H) – review (Subțire și ușor, cu tot ce-i trebuie atât unui gamer, cât și unui profesionist din domenii variate)

M-am gândit mult dacă în titlul acestui review să trec „laptop de gaming” sau, așa cum iată am lăsat într-un final, simplu „laptop GIGABYTE AERO X16 Copilot+ PC (EG61H)”. A câștigat a doua variantă fiindcă, după ce l-am testat temeinic, acest laptop nu mi se pare că ar fi strict de gaming, ci „ȘI de…

PayPoint România și Mastercard lansează serviciul de retragere numerar la terminale asistate POS PayPoint în limita a 500 lei / tranzacție

Suntem în 2025, avem telefoane mobile de tip smartphone, 5G, aplicații de toate felurile și plățile facturilor se fac în continuare la terminale precum cele de la PayPoint, SelfPay etc.