Săptămâna trecută am participat la un eveniment de anvervgură al Epson România. Vor sosi mai multe detalii pe gadget.ro. Începem cu previziunile și realizările financiare pe plan local. Și-au propus să realizeze o cifră de afaceri de 9 milioane euro în 2012 și au reușit să contabilizeze 4 milioane euro în prima parte a lui 2012, sfârșitul de an cu perioada sărbătorilor de iarnă s-ar putea să-i ajure în a-și atinge targetul.
Vânzările bune se leagă de piața videoproiectoarelor și a imprimantelor cu cartușe de cerneală cu un volum crescut care oferă un tiraj mai mare. Gama lor pe 2012 se mărește cu 40 de produse noi. Pe toate le-am văzut la Băneasa Shopping City în cadrul evenimentului și vor fi prezentate pe categorii: imprimante, videoproiectoare, etc. Toate cu un articol dedicat. Avem și un clip video cu prezentarea gamei Epson.
„Segmentul proiectoarelor generează anual aproximativ un sfert din vânzările Epson în România. Pentru prima jumătate a anului, acestea au crescut cu 20% peste nivelul înregistrat anul trecut şi ne aşteptăm ca tendinţa să se menţină şi pentru restul anului, ca urmare a noilor lansări”, a declarat Simona Decuseară, National Sales & Marketing Manager Epson România. Cele mai vândute modele de proiectoare au rezoluţia SVGA şi XGA, şi sunt comercializate la un preţ mediu cuprins între 500 şi 550 de euro, însă pe un trend pozitiv se află şi modelele WXGA.
“Ne menținem, până la finalul anului, ținta de 9 milioane euro pentru cifra de vânzări, în contextul în care vom aduce pe piață peste 40 de produse noi care se adresează tuturor segmentelor de clienți cu avantaje specifice. De exemplu, completăm gama imprimantelor CISS, lansată anul acesta, cu nu mai puțin de opt modele cu un cost de listare de doi euro pe 1.000 de pagini, atractiv atât pentru companiile medii și mari, cat și pentru utilizatorii individuali”, a completat Simona Decuseară.