Retailerul online evoMAG se extinde la nivel naţional şi deschide pentru început şase puncte de livrare: patru în Bucureşti (şoseaua Pipera, bulevardul Timişoara, zona Tineretului şi cartier Ghencea), unul în Giurgiu şi unul în Craiova.
Această decizie vine în sprijinul clienţilor care au nevoie de un program flexibil pentru a ridica coletele. Serviciul este oferit în parteneriat cu compania Coleto, iar până la sfârşitul anului evoMAG îşi propune să deschidă peste 50 de puncte de livrare în toată ţara. Clienţii vor putea deschide şi verifica pachetele, iar transportul este gratuit dacă valoarea comenzii este peste 99 lei în Bucureşti şi peste 299 lei în ţară.
Coletele vor putea fi ridicate de luni până vineri în intervalul 09:00 – 18:00 şi sâmbătă în intervalul 09:00 – 13:00 şi vor fi depozitate în punctele de livrare maxim 7 zile, timp în care clientul va fi notificat zilnic prin SMS şi mail pentru ridicarea lor. După această perioadă coletele se vor întoarce la depozitul central evoMAG, iar comanda va fi anulată automat. Electrocasnicele mari (aragaz, maşină de spălat, frigider etc.) nu vor putea fi ridicate din aceste puncte de livrare.
CEO-ul evoMAG, Mihai Pătraşcu, a declarat că „Ne dorim crearea unei reţele de puncte de livrare care să acopere întreaga ţară, astfel că, în următoarele luni, vom creşte numărul punctelor de livrare, atât prin dezvoltarea parteneriatului cu Coleto, cât şi prin partenerierea cu alte companii. În paralel, purtăm discuţii şi cu o firmă de curierat, planul nostru fiind să încheiem anul 2017 cu peste 50 de puncte de livrare, extinse la nivel naţional”.