Diverse

Flanco a informat astăzi toată presa din România de faptul că va trece printr-un amplu proces de rebranding şi de schimbare a strategiei. Compania îşi schimbă numele din Flanco în Flanco Smart Discounter şi devine primul Smart Discounter electro-IT din România.

Retailerul sparge gheaţa pe 12 aprilie cu magazinul reamenajat din AFI Cotroceni, urmând că anul acesta alte 10 magazine să îşi schimbe înfăţişarea. În 2025 alte 70 de magazine vor trece prin acelaşi proces, urmând ca în 2026 şi ultimele puncte de vânzare să adopte noua identitate de brand.

“Diferența între «reducere» și «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur și simplu, prețul, afectând percepția de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount. Un smart discount este o ofertă inteligentă atât pentru client, care obține un produs de calitate la cel mai bun preț al pieței, cât și pentru noi, care urmărim eficiența operațională. În plus, pe lângă discounturile imbatabile, clienții vor găsi întotdeauna în magazinele noastre servicii de top și o relaționare de calitate cu Specialiștii în Discounturi de la Flanco, care îi vor sfătui ce și când să cumpere, pentru a avea numai de câștigat”, a transmis Dragoș Sîrbu, CEO-ul Flanco.

Ca urmare a acestor schimbări, noua dinamică a campaniilor organizate de retailer în magazine și pe flanco.ro va include discounturi de weekend sau chiar discounturi de o zi. În plus, cataloagele Flanco Smart Discounter vor avea de acum o recurență săptămânală, tocmai pentru a ține publicul la curent cu noile discounturi și oportunități.

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu personal nu cred că am făcut mai mult de 2-3 cumpărături de la acest comerciant şi alea conjuncturale. Mereu mi s-a părut scump. Poate acum cu această schimbare de strategie va deveni mai competitiv şi nu ne prezintă doar vorbe de marketing răsuflate.