Pe site știu că avem o întreagă comunitate de persoane ce și-au cumpărat produsele preferate din shop-urile chinezești. În continuare au rămas o alternativă, dar pe de altă parte încetul cu încetul putem spune că avem și alternative locale (produse importate prin distribuitori autorizați, shop-uri mai mici locale etc).
În această linie se înscrie și unul dintre cele mai noi shop-uri românești – GeekMall.ro. Au început să preia comenzi din iulie.
Ce produse sunt listate în oferta GeekMall.ro?
Sunt listate produse de la Tronsmart, Xiaomi, Aquara,360, Jimmy, Kugoo, Yeelight, Amazfit, OPPO, Smart4u, Livall, Nexfan – branduri ce sunt foarte apreciate în China, SUA, Asia și țări din Europa.
GeekMall si-a dotat un depozit local, iar produsele sunt livrate în 24 – 48 ore, din stoc, în mod rapid și prin Fan Courier, Sameday, Urgent Cargus, Nemo Express etc.
Acceptă plata cu cardul, la livrare sau prin transfer bancar. Pot fi făcute și plăți în rate cu cardul.
Ce categorii de produse intră în oferta GeekMall.ro?
Sunt axați pe ideea de smart home. Cele mai importante categorii de produse sunt roboti de aspirare, purificatoare de aer, plafoniere și becuri inteligente, aspiratoare verticale inteligente, smartphone-uri, boxe wireless, senzori si sisteme de tip smart home, brățări fitness, trotinete electrice, alte produse smart utile la birou sau acasă.
În fiecare săptămână vor lansa promoții și oferte, iar portofoliul de produse se va actualiza în mod constant (în fiecare lună cu produse de sezon). Una dintre ofertele curente este legată de un Aspirator robot performant din oferta brandului 360, modelul S9 ce dispune de o putere maximă de aspirare de 2200 Pa, 25 de senzori și sistem autopilot 5.0., asigura până la 3 ore de funcționare si curăță până la 300 metri pătrați.
Ce promite GeekMall în ce privește garanția și suportul pentru produsele comercializate?
Toate produsele comercializate au documentație în limba română, avize de comercializare în spațiul UE, garanție + service în România.
Geekmall.ro oferă asistență telefonic și online (email, social media și blog). Dispun de personal pregătit și sunt mereu în contact cu producătorii, pentru a oferi informațiile în mod corect.
Ca o mică concluzie înainte de final, le urez baftă și să-și dezvolte portofoliul și de ce nu, să devină cel mai cunoscut mall cu produse de tip smart home, accesorii & smartphone-uri de la brandurile amintite. Este ușor să-ți faci un client, este mai greu și diferența se face la nivel de suport (mai ales pe genul de produse menționate mai sus). Rămâne de văzut cum își vor diversifica portofoliul în timp și cum vor reuși să livreze plusvaloare în fața jucătorilor cu renume din țara noastră.