Google îşi schimbă din nou logo-ul după aproape 10 ani de la ultima modificare importantă

Diverse
/
/
13 mai
/

Iată că la aproape 10 ani distanţă, Google anunţă lansarea unui nou logo, unul care să reprezinte mai bine identitatea vizuală a companiei.

Deşi fontul sans-serif al literei G a rămas neschimbat, culorile beneficiază acum de o trecere gradient. În logo-ul vechi se foloseau patru culori delimitate destul de clar, iar acum prin noul stil tip gradient apar mai multe variaţii ale acestora, inclusiv urme palide de portocaliu, turcoaz etc.

Se pare că aceasta este noua strategie Google la nivel de imagine de brand, inclusiv logo-ul Google Gemini oferind o tranziţie tip gradient a culorilor.

Google va aplica noul format treptat pe toate produsele sale, noul logo fiind vizibil momentan doar în aplicaţiile Google pe iOS şi pe device-urile Google Pixel.

Imediat după lansarea noului logo au apărut şi primele critici ale acestuia, de la unele banale şi simpatice legate de senzaţia de curcubeu, la altele dure legate de promovarea excesivă a comunităţii LGBT.

Vouă cum vi se pare noul logo Google?

Via: androidauthority.com
Categorii: Google
Cuvinte cheie: Google, Google logo, logo, logo nou
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

7 modele de iPhone și iPad ce au rămas fără suport din partea aplicației YouTube

Software
/
/
5 iun.
YouTube și-a actualizat lista de dispozitive ce rulează iOS sau iPadOS și 7 modele au rămas fără suport.

Nici bine nu a lansat abonamentul YouTube Premium Lite, că Google îi informează pe cei care l-au ales că din 30 iunie vor primi ceva mai multe reclame

Software
/
/
2 iun.
Gigantul american a lansat în luna martie a acestui an abonamentul YouTube Premium Lite. Noua modalitate de monetizare nu promite decât reclame mai puţine şi cam atât. Sunt scutite de reclame domenii precum jocuri, ştiri, modă, frumuseţe etc., însă restul categoriilor continuă să primească reclame (mai puţine, este adevărat).

Google vrea să schimbe perspectiva oamenilor şi finanţează filmuleţe cu subiecte despre inteligenţa artificială care nu se termină (în general) cu distrugerea omenirii

Filme
/
/
29 mai
Terminator este doar unul dintre numeroasele filme realizate la Hollywood ce au ca subiect principal inteligenţa artificială sau o entitate similară, care ajunge în final să distrugă omenirea, sub o formă sau alta.