Iată că la aproape 10 ani distanţă, Google anunţă lansarea unui nou logo, unul care să reprezinte mai bine identitatea vizuală a companiei.
Deşi fontul sans-serif al literei G a rămas neschimbat, culorile beneficiază acum de o trecere gradient. În logo-ul vechi se foloseau patru culori delimitate destul de clar, iar acum prin noul stil tip gradient apar mai multe variaţii ale acestora, inclusiv urme palide de portocaliu, turcoaz etc.

Se pare că aceasta este noua strategie Google la nivel de imagine de brand, inclusiv logo-ul Google Gemini oferind o tranziţie tip gradient a culorilor.

Google va aplica noul format treptat pe toate produsele sale, noul logo fiind vizibil momentan doar în aplicaţiile Google pe iOS şi pe device-urile Google Pixel.
Imediat după lansarea noului logo au apărut şi primele critici ale acestuia, de la unele banale şi simpatice legate de senzaţia de curcubeu, la altele dure legate de promovarea excesivă a comunităţii LGBT.
Vouă cum vi se pare noul logo Google?
Via: androidauthority.com