Google Pixel 8 şi Pixel 8 Pro – detalii despre display-urile celor două smartphone-uri

/
/
18 iun.
/

Google va lansa în toamnă noua serie de smartphone-uri Pixel. Primele modele ale acestei serii vor fi Google Pixel 8 şi Pixel 8 Pro, device-uri premium de la care avem destul de multe aşteptări. Pentru prima dată ne facem şi unele speranţe legate de o eventuală disponibilitate pe canal oficial şi în România, mai ales după anunţul de săptămâna aceasta legat de parteneriatul dintre Orange, Vodafone şi Digi Mobil pe partea de servicii 5G.

Cu siguranţă Google Pixel 8 şi Pixel 8 Pro vor fi două telefoane foarte bune din lumea Android, iar noile detalii referitoare la display-uri confirmă acest lucru:

  • Google Pixel 8 va veni cu un ecran plat AMOLED de 6.17 inci cu rezoluţie de 2400 x 1080 pixeli, rată de refresh la 120Hz, luminozitate maximă de 1400 nits şi o densitate de 427 ppi;
  • Google Pixel 8 Pro va veni cu un ecran plat AMOLED de 6.70 inci cu rezoluţie de 2992 x 1344 pixeli, rată de refresh variabilă la 120Hz, luminozitate maximă de 1600 nits şi o densitate de 490 ppi.

Comparativ cu actuala generaţie vedem îmbunătăţiri absolut normale, chiar dacă în cazul variantei Pro s-a renunţat la display-ul curbat, iar rezoluţia este puţin mai mică. Se pare că Google a renunţat la ecranul curbat la presiunea fanilor, acest format nefiind prea util în jocuri.

Sursa: androidauthority.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Avem preţurile din Europa şi estimare pentru România pentru seria de smartphone-uri Google Pixel 10 (acestea ajung până la aproape 2300 euro)

Google va lansa noua serie de smartphone-uri Google Pixel 10 pe data de 20 august, adică peste aproape 6 săptămâni.

7 modele de iPhone și iPad ce au rămas fără suport din partea aplicației YouTube

YouTube și-a actualizat lista de dispozitive ce rulează iOS sau iPadOS și 7 modele au rămas fără suport.

Nici bine nu a lansat abonamentul YouTube Premium Lite, că Google îi informează pe cei care l-au ales că din 30 iunie vor primi ceva mai multe reclame

Gigantul american a lansat în luna martie a acestui an abonamentul YouTube Premium Lite. Noua modalitate de monetizare nu promite decât reclame mai puţine şi cam atât. Sunt scutite de reclame domenii precum jocuri, ştiri, modă, frumuseţe etc., însă restul categoriilor continuă să primească reclame (mai puţine, este adevărat).