Google Play Music este disponibil şi în România

/
/
4 nov. 14
/

Google România a anunţat că începând de astăzi, Google Play Music este disponibil şi în România. Pentru o sumă modică, puteţi alege din peste 25 milioane de piese puse la dispoziţie de către Google sau puteţi sincroniza muzica personală de pe gadget-urile pe care la folosiţi.

În contul creat puteţi stoca până la 20.000 de piese care pot fi ascultate în mod streaming de pe orice terminal ce utilizează sistemul de operare Android. Puteţi crea şi propriu radio, unde puteţi alege ordinea pieselor dupa diferite criterii.

Google Play Music este disponibil gratuit în prima lună, iar pentru toţi utilizatorii care îl activează până la data de 7 ianuarie 2015, abonamentul lunar este de 24 lei/lună. După această dată, conturile activate sunt taxate cu 29 lei/lună. Pentru cei care doresc să încerce Google Play Music, pot accesa acest link.

ScreenHunter_001

Categorii: Android, Google, Software
Cuvinte cheie: Google, Google Play Music
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.