Dacă în zilele următoare veţi ajunge în restaurantele City Grill Primăverii, Covaci sau Băneasa Shopping City şi veţi primi o tabletă în loc de meniu, să vă aduceţi aminte de acest articol.
Grupul City Grill a investit suma de 30.000 de euro pentru a dota cele trei restaurante menţionate anterior cu câte 35 de tablete pentru comenzi direct la masă. Fiecare client poate răsfoi meniul, poate selecta ce doreşte să comande, iar ulterior trimite comanda direct la bucătar / barman. Nu va mai fi nevoie de interacţiunea cu ospătarul decât dacă vă veţi dori informaţii suplimentare.
„Investiţia totală în această fază a proiectului a fost de 30.000 euro. Faptul că am construit pe o structură existentă, pregătită să suporte integrarea în mediul digital, a contat foarte mult atât din perspectiva resurselor financiare implicate, cât şi în ceea ce priveşte durata de implementare“, a declarat CEO-ul City Grill, Daniel Mischie.
Personal cred că acest tip de iniţiativă ne demonstrează în continuare că suntem într-o perioadă de tehnologizare pe repede înainte, o tehnologizare care pune însă în pericol multe job-uri actuale.