Grupul Digi a anunţat rezultatele financiare pentru primul semestru al anului 2019, iar acestea par a fi încurajatoare. Digi Communications a raportat o creştere a veniturilor cu 18.3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând până la 575.2 milioane de euro. Interesant este că profitul net al grupului a scăzut vertiginos de la 12.9 milioane euro în primele şase luni din 2018, la doar 3.2 milioane euro în aceeaşi perioadă din 2019.
În România, grupul Digi a anunţat creşteri pe segmentul serviciilor de cablu şi internet fix (+ 9.5% la abonamentele de cablu TV şi + 10.6% la abonamentele de internet fix). Pe telefonia mobilă Digi România reuşeşte în continuare să porteze foarte multe numere în reţea, peste 164.000 de numere doar în perioada ianuarie – iunie 2019.
“România se menţine ca piaţă principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) şi Italia (2%). În total, pe cele patru pieţe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unităţi generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.” se arată în comunicatul de presă.