Retelistica

Grupul Digi a anunţat rezultatele financiare pentru primul semestru al anului 2019, iar acestea par a fi încurajatoare. Digi Communications a raportat o creştere a veniturilor cu 18.3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând până la 575.2 milioane de euro. Interesant este că profitul net al grupului a scăzut vertiginos de la 12.9 milioane euro în primele şase luni din 2018, la doar 3.2 milioane euro în aceeaşi perioadă din 2019.

În România, grupul Digi a anunţat creşteri pe segmentul serviciilor de cablu şi internet fix (+ 9.5% la abonamentele de cablu TV şi + 10.6% la abonamentele de internet fix). Pe telefonia mobilă Digi România reuşeşte în continuare să porteze foarte multe numere în reţea, peste 164.000 de numere doar în perioada ianuarie – iunie 2019.

“România se menţine ca piaţă principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) şi Italia (2%). În total, pe cele patru pieţe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unităţi generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.” se arată în comunicatul de presă.

Sursa: news.ro