Hisense Europe a trimis un comunicat legat de faptul că a primit medalia de argint din partea EcoVadis. Am extras mai multe informații în articolul de față.
Hisense Europe comercializează electrocasnice sub mărcile Hisense și Gorenje. Medalia de argint primită din partea EcoVadis certifică eforturile companiei în a minimiza impactul asupra planetei, practicile de afaceri sustenabile și faptul că promovează responsabilitatea socială.
Cele 5 zone principale pe care Hisense Europe le vizează sunt:
🟢 produse sustenabile;
🟢 lanț de aprovizionare sustenabil;
🟢 oamenii și responsabilitatea socială;
🟢 noile modele de afaceri;
🟢 impactul asupra mediului.
Hisense Europe încearcă să recicleze 96% din deșeurile generate, au stabilit că vor folosi ambalaje 100% reciclabile până în 2024 și vor reduce emisiile de CO2 prin utilizarea de transport sustenabil.
În ultimii 5 ani au redus consumul de apă cu 38% și pe cel de electricitate cu 24%. Electrocasnicele Hisense și Gorenje sunt fabricate din materiale ce compania afirmă că sunt de bună calitate, ecologice și sunt supuse unor testări riguroase.
Hisense Europe a investit în ore de training pentru angajații săi – 136.000 de ore în 2021, 20 de ore / angajat.
Declarații oficiale:
„Sustenabilitatea reprezintă nucleul valorilor noastre și vom continua să lucrăm din greu pentru a ne minimiza impactul asupra mediului și pentru a promova responsabilitatea socială. Această certificare este o mare reușită și suntem mândri să facem parte din comunitatea EcoVadis,” a declarat Hanson Han, Director Executiv al Hisense Europe.
„În cadrul grijii față de mediu avem un istoric bogat de peste treizeci de ani și eforturile noastre în acest domeniu au fost recunoscute pe larg de către experți domestici și internaționali,” a declarat Tomaž Korošec, membru al consiliului de administrație. „Investițiile noastre în energia regenerabilă, accentul pe durabilitatea și eficiența produselor și implementarea principiilor economiei circulare s-au dovedit a fi abordarea potrivită. Suntem onorați să primim medalia de argint EcoVadis, deoarece aceasta reprezintă faptul că companiile cu un angajament consecvent față de responsabilitatea de mediu și cea socială sunt cele care vor obține un succes de durată”.