Hisense a trimis un comunicat în care evidențiază faptul că sunt sponsori pentru calificările la UEFA EURO 2024. Fază în care se află și naționala României, ce în această seară are meci cu Belarus.
Am extras mai multe informații din comunicat:
⚽ etapa de calificare constă în 254 de meciuri ce se desfășoară pe parcursul unui an în diferite orașe din Europa;
⚽ echipele naționale UEFA joacă într-un sistem de ligă, primii 2 clasați din fiecare grupă ajungă la finala turneului ce are loc în Germania, în 2024;
⚽ România joacă alături de Elveția, Israel, Kosovo, Belarus și Andorra. Meciurile se desfășoară în perioada martie – noiembrie 2023;
⚽ Hisense a încorporat mai multe tehnologii în smart TV-urile sale pentru cei ce doresc să se bucure de evenimentele sportive. Motion Compensation (MEMC), Sports Mode și Player Recognition sunt o dovadă în acest sens. Frigiderele Hisense sunt pregătite pentru a răci băuturile în ritm alert prin funcția Super Cool;
Prin această sponsorizare, Hisense își demonstrează încă o dată angajamentul față de lumea fotbalului și a sportului. Potrivit doamnei Tatiana Serban, Director Regional de Marketing Hisense România, Bulgaria și Grecia „angajamentul față de marketingul sportiv este și va continua să fie o modalitate eficientă de atingere a obiectivelor de dezvoltare pe termen lung ale brandului Hisense”.
Apropo de întrebarea din ultima parte a titlului.
Eurosport are un articol pe această temă. O agenție de statistică dă România cu 42% șanse de calificare la EURO 2024 și țara noastră ar fi favorită să încheie pe locul al 2-lea.