Honor crește spectaculos în China pe piața de smartphone-uri. În luna august 2021 au reușit să prindă poziția a 3-a potrivit unui studiu realizat de către Counterpoint Research.

Primele trei poziții sunt ocupate de către:

  1. vivo – 23%;
  2. OPPO – 21%;
  3. Honor – 15%.

Au planuri și în ce privește expansiunea în Europa.

Înțeleg că seria Honor 50 se bucură de succes comercial, iar Magic 3 ar avea un cuvânt de spus pe segmentul premium.

Pe de altă parte, mi se pare cumva de subînțeles. Nu este ca și cum Honor ar pleca de la zero, se bazează în succesul comercial pe imaginea deja formată de când se aflau sub umbrela Huawei, iar smartphone-urile lansate au parte de R&D-ul Huawei (interfață, funcții pe partea de cameră foto și video). Le-a fost cumva ușor să reconstruiască pe baze deja existente pe parte de distribuție etc.

Mă aștept ca Honor să reîncerce a intra și în Europa & alte piețe, contactele sunt deja acolo și așteaptă a fi reluate.

Honor are planuri și pe piața de accesorii purtabile, laptopuri și tablete etc (politică de extindere dincolo de smartphone-uri, în linie cu strategia Huawei din ultimii ani).

Sursa: CounterPointResearch.com

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.