Huawei-Discovery Expedition – telefon rezistent la apă, praf și șocuri

/
/
3 oct. 11
/

Sosește în România din prima parte a lui 2012. Este un telefon dezvoltat în parteneriat cu Discovery Expedition – brand-ul oficial de lifestyle al canalului Discovery Channel.

Este rezistent la apă, praf și la șocuri. Include un GPS, o busolă, un senor G și astfel devine de ajutor și în călătoriile sau expedițiile la care participi. Se poate conecta cu ușurință la facebook și twitter. Va costa în jur de 140 euro. Detalii în comunicatul de presă:

Huawei și Discovery Communications anuntă dezvoltarea telefonului mobil Huawei-Discovery Expedition 

Discovery Communications, cea mai mare companie media non fiction la nivel mondial, a anuntat un parteneriat global cu Huawei Devices, unul dintre cei mai mari producători de telefoane, pentru dezvoltarea telefonului  Huawei-Discovery Expedition.

Telefonul Huawei-Discovery Expedition face parte din gama de produse în dezvoltare Discovery Expedition, brand-ul oficial de lifestyle al canalului de televiziune Discovery Channel. Noul dispozitiv este rezistent la apă, la praf, precum și la șocuri. Mai mult, Huawei-Discovery Expedition include un GPS, o busolă și un senzor G-, ceea ce îl face extrem de potrivit pentru călătorii și activităti în aer liber

Noul telefon se poate conecta cu ușurintă la retelele sociale Facebook si Twitter, permitându-le astfel utilizatorilor să împărtăsească cu cei dragi aventurile lor din călătorii. Modelul va ajunge în România la începutul anului viitor la un pret de aproximativ 140 euro.

“Parteneriatul global al Discovery cu Huawei este primul dintr-o serie de eforturi strategice în vederea creării de puncte de contact suplimentare pentru ca publicul nostru să poată interactiona cu brandurile retelei noastre în toată lumea,” a declarat Nicolas Bonard, Senior Vice President, Discovery Enterprises International, Discovery Networks International. “Discovery Expedition este cea mai nouă initiativă a noastră, proiectată să îndeplinească calitățile brandului Discovery Channel- aventură, explorare, tehnologie si calitate.”

“Este prima dată când Huawei crează un telefon mobil co-branded si suntem foarte entuziasmati să le oferim iubitorilor de iesiri în natură un telefon care să se potrivească stilului lor de viată. Colaborarea Huawei-Discovery Expedition este prima din multele care o să urmeze și asteptăm cu răbdare să lucrăm îndeaproape cu Discovery în viitorul apropiat pentru a crea împreună produse inovatoare pentru clientii nostri,” a declarat Victor Xu, Chief Marketing Officer, Huawei Device.

Acest parteneriat demonstrează încă o dată prezenta în crestere pe care Huawei o are pe continentul american, în Europa, Australia, Asia, China si alte piete globale.

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Smartphone-urile din 2026 vor fi şi mai slabe şi mai scumpe (opţiunile cu 16 GB RAM aproape că vor dispărea, însă vor apărea mai multe modele cu 4 GB RAM)

Dacă vreţi să vă cumpăraţi un smartphone într-un viitor apropiat, vă recomand să grăbiţi puţin achiziţia, asta dacă nu doriţi ca în câteva luni să plătiţi mai mult şi să primiţi mai puţin.

Nothing Phone (3a) Lite – review

La pachet cu căștile Nothing Headphone (1) am primit și telefonul pe care îl voi prezenta în continuare. Dacă la căști a fost vorba despre unele vârf de gamă, de această dată avem în față un smartphone entry-level spre mid-range, poate mai corect ar fi să spunem un mid-range de la baza categoriei. Nothing Phone…

TOP 10: Cele mai vândute smartphone-uri în T3 2025 – iPhone 16, iPhone 16 Pro și iPhone 16 Pro Max (5 modele de la Apple și 5 de la Samsung)

Counterpoint Research este o agenție ce livrează informații trimestriale despre piața de smartphone-uri la nivel global, regional sau pe fiecare țară în parte.