Sosește în România din prima parte a lui 2012. Este un telefon dezvoltat în parteneriat cu Discovery Expedition – brand-ul oficial de lifestyle al canalului Discovery Channel.
Este rezistent la apă, praf și la șocuri. Include un GPS, o busolă, un senor G și astfel devine de ajutor și în călătoriile sau expedițiile la care participi. Se poate conecta cu ușurință la facebook și twitter. Va costa în jur de 140 euro. Detalii în comunicatul de presă:
Huawei și Discovery Communications anuntă dezvoltarea telefonului mobil Huawei-Discovery Expedition
Discovery Communications, cea mai mare companie media non fiction la nivel mondial, a anuntat un parteneriat global cu Huawei Devices, unul dintre cei mai mari producători de telefoane, pentru dezvoltarea telefonului Huawei-Discovery Expedition.
Telefonul Huawei-Discovery Expedition face parte din gama de produse în dezvoltare Discovery Expedition, brand-ul oficial de lifestyle al canalului de televiziune Discovery Channel. Noul dispozitiv este rezistent la apă, la praf, precum și la șocuri. Mai mult, Huawei-Discovery Expedition include un GPS, o busolă și un senzor G-, ceea ce îl face extrem de potrivit pentru călătorii și activităti în aer liber
Noul telefon se poate conecta cu ușurintă la retelele sociale Facebook si Twitter, permitându-le astfel utilizatorilor să împărtăsească cu cei dragi aventurile lor din călătorii. Modelul va ajunge în România la începutul anului viitor la un pret de aproximativ 140 euro.
“Parteneriatul global al Discovery cu Huawei este primul dintr-o serie de eforturi strategice în vederea creării de puncte de contact suplimentare pentru ca publicul nostru să poată interactiona cu brandurile retelei noastre în toată lumea,” a declarat Nicolas Bonard, Senior Vice President, Discovery Enterprises International, Discovery Networks International. “Discovery Expedition este cea mai nouă initiativă a noastră, proiectată să îndeplinească calitățile brandului Discovery Channel- aventură, explorare, tehnologie si calitate.”
“Este prima dată când Huawei crează un telefon mobil co-branded si suntem foarte entuziasmati să le oferim iubitorilor de iesiri în natură un telefon care să se potrivească stilului lor de viată. Colaborarea Huawei-Discovery Expedition este prima din multele care o să urmeze și asteptăm cu răbdare să lucrăm îndeaproape cu Discovery în viitorul apropiat pentru a crea împreună produse inovatoare pentru clientii nostri,” a declarat Victor Xu, Chief Marketing Officer, Huawei Device.
Acest parteneriat demonstrează încă o dată prezenta în crestere pe care Huawei o are pe continentul american, în Europa, Australia, Asia, China si alte piete globale.