Mai sunt două luni și jumătate din 2016, iar Huawei a atins deja pragul a 100 de milioane smartphone-uri livrate. În 2015 au atins aceeași valoare pe întreg anul, de aici trag concluzia că o să avem de-a face cu un nou record din partea companiei chineze.
Mai ales că urmează perioada sărbătorilor de iarnă când vânzările cresc. În 2016, Huawei a mizat pe P9 și P9 Plus, Huawei Mate 8, Huawei P8, P9 Lite și P8 Lite. De două zile testez și Honor 8.
Ideea este că nu s-au aruncat în a veni cu zeci și zeci de modele, pe bandă rulantă. Așa cum proceda Samsung și HTC la un moment dat. Au gândit fiecare produs pe o nișa a sa, au oferit și suport software, iar brandul Huawei a crescut mult în opiniile clienților.
Pe sfârșit de 2016 urmează a fi prezentat și flagship-ul lor pe segmentul phablet – Huawei Mate 9. S-ar putea să muște puțin din piața pe care GALAXY Note7 a lăsat-o liberă.