Huawei a crescut foarte frumos în 2016, iar vânzările de smartphone-uri au ajuns până aproape de 140 milioane de unităţi. Acest lucru se traduce printr-o sporire cu 30% a numărului de telefoane inteligente vândute comparativ cu 2015, performanţă cum nimeni nu a avut anul trecut.
Cu toate acestea profitul înregistrat de companie a scăzut de la 2.2 miliarde de dolari în 2015 la aproximativ 2 miliarde dolari în 2016. Observăm o scădere cu 10% a banilor rămaşi efectiv în buzunarul Huawei, iar dacă ne gândim că ţinta a fost de 2.5 miliarde profit, ne dăm seama că 2016 nu a fost anul perfect pentru producătorul chinez.
Unele surse susţin că pentru 2017 Huawei şi-a propus un profit de 4 miliarde dolari (dublu faţă de cel obţinut anul trecut), iar pentru a-l obţine vor face reduceri de cheltuieli în special în segmentul marketingului.