În curând am putea vedea magazine LIDL la parterul blocului sau la parterul unei clădiri de birouri

LIDL este liderul pieţei de retail din România şi unul dintre cei mai importanţi retaileri din Europa.
LIDL este liderul pieţei de retail din România şi unul dintre cei mai importanţi retaileri din Europa.
18/04/2025
Diverse

În 2023 (ultimul an pentru care avem date oficiale) LIDL România a avut afaceri de peste 21.7 miliarde de lei, un profit de peste 1 miliard de lei şi aproape 11.300 salariaţi.

Retailerul german rămâne încrezător în piaţa din ţara noastră şi dacă în 2024 a deschis 12 noi magazine, în 2025 îşi doreşte inaugurarea a 37 de noi locaţii.

Strategia companiei pe termen mediu este şi mai îndrăzneaţă, obiectivul până în 2030 fiind acela de a ajunge la o reţea de 565 de magazine (asta înseamnă încă cel puţin 200 de locaţii noi).

Deşi LIDL se va concentra în continuare pe magazine mari (1400 – 1700 mp) şi medii (1100 mp), o noutate pregătită de companie în România este cea a dezvoltării unei reţele în zone cu spaţii mici şi foarte mici.

Irina Muşan, Directorul Naţional de Servicii Centrale şi Expansiune a LIDL România, a declarat pentru profit.ro că „clienții vor vedea magazine integrate în clădiri existente, cum ar fi la parterele unor clădiri de birouri, locuințe sau spații comerciale pe două etaje, în mall-uri sau parcuri de retail.”

Acestea fiind spuse, în perioada următoare am putea avea un magazin LIDL la parterul blocului în care locuim sau chiar la parterului clădirii de birouri unde muncim. Deşi nu există mai multe detalii, foarte probabil aceste locaţii vor apărea în primă fază în zone aglomerate din marile oraşe din ţară.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.