Faptul că Allview o duce greu ştim deja, cifra de afaceri a companiei scăzând de la 307 milioane lei în 2016, la 76 milioane lei în 2018. Chiar dacă situaţia părea fără ieşire, compania a luat o decizie inspirată, una care a readus-o pe plus.
Pe o piaţă a telefoanelor inteligente aflată de ceva timp în scădere, Allview avea nevoie de o schimbare a strategiei, iar aceasta a venit la timpul potrivit. Intrarea pe nişa televizoarelor s-a dovedit un succes şi chiar dacă vânzările de smartphone-uri Allview sunt în continuare în scădere, televizoarele se vând ca pâinea caldă, astfel că Allview a înregistrat o rată de creştere de 20% pentru prima parte din 2019.
Important este că trendul pare a se păstra şi pentru restul anului, de aceea compania braşoveană se aşteaptă să menţină această creştere de 20%.
„Am menţinut rata de creştere de 20% cu care am început anul. Evoluţia a fost generată în principal de vânzarea de televizoare. Pe pieţele externe, spre exemplu, cererea de smartphone-uri a scăzut cu aproximativ 10%, dar comenzile pentru TV-uri au crescut mult mai repede, astfel că rata medie de creştere a cifrei de afaceri s-a păstrat la 20%”, a declarat Lucian Peticilă, CEO-ul şi proprietarul companiei.