Se pare că Mark Zuckerberg are planuri mari cu Facebook, iar pe 28 octombrie în cadrul conferinţei anuale Connect va face un anunţ important.
Pe surse se spune că Facebook (compania) îşi va schimba numele. Facebook aplicaţia rămâne la fel. Situaţia va fi una în genul Google brand şi Alphabet compania mama.
Facebook vrea să facă această schimbare de nume pentru că are nevoie de o reprezentare mai puternică, una care să o ducă la următorul nivel în viziunea utilizatorilor. Compania americană îşi doreşte foarte mult să dezvolte aşa numitul metavers, adică un univers online, un amestec de real şi virtual. Un fel de Second Life dus la alt nivel.
Nu ştim încă noul nume, se vehiculează Horizon, o denumire asociată în prezent cu versiunea VR a platformei sociale. Cert este că Facebook are aşteptări mari de la acest metavers, unul în care va investi bani, timp şi nervi. Se estimează că în următorii 5 ani vor fi create peste 10 mii de locuri de muncă doar în Europa pentru a dezvolta această reţea virtuală.