Jawbone este un brand cunoscut pentru produsele sale din categoria premium și la costuri pe măsură. În aceeași linie se încadrează și Jawbone UP3 care costă 180 dolari. Spre comparație, Sharp Aquos Display de tip borderless cu specificații mid-range și multe componente inexistente la Jawbone UP3 costă 150 dolari în SUA, fără semnarea unui contract.
Câteva din specificațiile lui Jawbone UP3, acest Apple al brățărilor de fitness:
– autonomie de 7 zile, timp de încărcare de 100 minute cu un cablu USB magnetic inclus în pachet;
– aluminiu anodizat folosit la construcția brățării;
– se sincronizează cu telefoanele și tabletele ce rulează iOS sau Android prin bluetooth 4.0;
– o multitudine de senzori încorporați ce oferă detalii legate de temperatura ambientală, temperatura pielii, calitatea somnului și activități fizice, monitorizarea pulsului și respirației;
– 3 leduri care se luminează portocaliu sau albastru în funcție de modul de utilizare (activități de zi, somn).
180 dolari? Este o brățară cu specificații de top, dar adusă la un preț nerealist.