Diverse

Grupul chinez Lenovo o duce bine, chiar dacă în România prezenţa sa nu este atât de vizibilă precum în alte ţări. Compania a anunţat rezultate financiare record pentru primul trimestru al acestui an fiscal, perioada aprile – iunie 2021:

  • venituri totale de 16.9 miliarde de dolari (+27% vs perioada similară din 2020);
  • profit operaţional de 650 milioane de dolari (+96 vs perioada similară din 2020);
  • profit net de 466 milioane de dolari (+119% vs perioada similară din 2020);
  • marjă de venit de 2.8% (record comparative cu anii precedenţi).

Rezultatele acestea vin pe fondul unei cereri globale în plină expansiune, cât şi din raţiuni de noi tehnologii, Lenovo investind din ce în ce mai mult în cercetare-dezvoltare (în perioada aprilie – iunie 2021 Lenovo a investit cu 40% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut).

 „Transformarea digitală smart accelerată a creat oportunități de piață semnificative la nivel global. Lenovo profită de ele din plin, pe măsură ce ne transformăm dintr-o companie de dispozitive în furnizor de servicii și soluții. Dovada este în performanța noastră – doar în acest trimestru am dublat profitabilitatea de la an la an, în timp ce marja de venit net a atins un nou record pentru noi…Vom dubla investițiile în cercetare și dezvoltare în următorii trei ani, ne vom îmbunătăți în continuare excelența operațională și rămânem dedicați inovației ecologice și cetățeniei corporative pentru a realiza creșteri durabile de rentabilitate pe termen lung.”, a declarat Yuanqing Yang, președinte și CEO Lenovo.

Grupul Lenovo este prezent la nivel oficial în peste 180 de ţări şi are în toată lumea peste 63.000 de angajaţi. În România Lenovo este prezent cu brandurile Lenovo şi Motorola.

Sursa: profit.ro

Categorii: lenovo

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 7 Pro și Acer Aspire V3-571G.