Diverse

Chiar dacă Elon Musk se teme de inteligenţa artificială, marii producători continuă să investească în aceasta, printre aceştia aflându-se şi Lenovo. Compania chineză a prezentat în cadrul Tech World 2017 câteva produse concept bazate pe inteligenţa artificială.

Cele mai interesante produse au fost:

  • CAVA sau Context Aware Virtual Assistant este un nou tip de asistent digital bazat pe recunoaștere facială de profunzime și înțelegerea limbajului natural. CAVA permite administrarea evenimentelor din calendar și setarea de remindere bazate pe comportamentul utilizatorului, iar în acelaşi timp poate înțelege sensul unui mesaj și poate face recomandări pe baza lui;

  • daystAR este un display optic cu unitate de procesare grafică independentă și lentile cu grad de vizualizare de 40 de grade. daystAR are aplicabilități în mai multe industrii printre care în servicii ca: Multiplayer Interaction, Cloud Object Recognition și Remote Assistance 3D Content Manager;

  • SmartVest este un accesoriu de îmbrăcăminte ce încoporează 10 senzori în materialul textil al vestei ECG care au scopul de a monitoriza activitatea cardiacă. SmartVest identifică anomaliile cardiace, poate analiza pulsul și poate afișa alerte atunci când activitatea cardiacă pune în pericol sănătatea;

  • Platforma Xiaole este o platformă ce învaţă din interacțiunile cu clienții și oferă o experiență personalizată pentru utilizatori. Printre altele, platforma poate rezolva dificultățile tehnice cu care utilizatorii se confruntă atunci când folosesc un dispozitiv;

  • SmartCast+ este o boxă interactivă inteligentă, un viitor competitor pentru Amazon Echo. SmartCast+ recunoaște sunete, obiecte și livrează experiențe AR, ceea ce poate transforma învățarea într-o experiență imersivă și interesantă.

Aceste produse nu sunt încă disponibile spre comercializare, cel mai probabil anul 2018 va fi cel de debut pentru o parte dintre ele.

Sursa: gizmochina.com