A sosit timpul să aflăm detaliile oficiale legate de LG G Pro 2, noul phablet al companiei sud-coreene. Piața phableturilor premium este destul de aglomerată cu modele de top în genul Samsung GALAXY Note 3, HTC One Max, Sony Xperia Z Ultra.
Specificații complete pentru LG G Pro 2:
– display IPS Plus de 5.9 inch cu rezoluție 1920×1080 pixeli cu 373 ppi și protejat cu sticlă Corning Gorilla Glass 3;
– procesor Qualcomm Snapdragon 800 la 2.26 GHz, Adreno 330 GPU, 3 GB RAM, 16 / 32 GB spațiu de stocare și microSD de până la 64 GB;
– Android 4.4.2 KitKat;
– 4G cu viteze în download de până la 150 Mbps, Wi-Fi ab/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi direct, DLNA, Wi-Fi hotspot, bluetooth 4.0, NFC, microUSB, jack de 3.5 mm, A-GPS, S-GPS și GLONASS, radio FM stereo cu RDS;
– 13 Megapixeli, autofocus, LED flash, geo-tagging, detecție a feței, stabilizare optică de imagine / OIS Plus, panorama, HDR, filmează la 2160p / 4K cu 30 fps sau la 1080p cu 60 fps, cameră frontală de 2.1 Megapixeli cu rezoluție 1080p și 30 fps;
– baterie de 3200 mAh, 172 gr. și 8.3 mm grosime.
LG este pe drumul cel bun și LG G Pro 2 va fi cel mai temut concurent al lui Samsung GALAXY Note 3, cu siguranță. Sunt o mulțime de funcții integrate:
Magic Focus – captezi o fotografie și poți seta adâncimea punctului de focus înainte ca fotografia să fie salvată în memoria telefonului;
Filmează la 120 fps și permite editarea clipurilor în slow-motion;
Burst Shot – face până la 20 de fotografii dintr-o singură apăsare a declanșatorului;
Natural Flash – promite a oferi imagini ceva mai naturale și încearcă a evita flash-urile puternice ce denaturează culorile și compoziția fotografiei;
Flash for Selfie – display-ul se face alb spre a evidenția trăsăturile feței în momentul în care faci un autoportret;
LG G Pro 2 urmează a fi prezentat și în cadrul MWC 2014. Peste câteva zile veți găsi câteva impresii formate în mare viteză, legate de G Pro 2. Îmi place designul cu marginile subțiri. Se apropie din ce în ce mai mult de edge-to-edge-ul dorit de multe persoane. Nu au specificat prețul și disponibilitatea.