LG introduce servicii de asistență la distanță pentru cei ce dețin un telefon din seria Optimus

04/08/2011

LG chiar vrea să conteze pe piața de telefoanelor inteligente. Afirm mereu că au creat o gamă cel puțin interesantă cu modele precum: LG Optimus One – nivelul de bază, Optimus 7 – cu sistemul de operare mobil furnizat de Microsoft, Optimus 2X – primul telefon dual-core din lumE, Optimus 3D – primul telefon comercializat world wide capabil să filmeze și fotografieze 3D, Optimus Black – un single core care se luptă de la egal cu egal cu telefoanele animate de același tip de procesor aducând și un ecran de 4 inch cu o luminozitate foarte bună.

Mai jos aveți comunicatul de presă referitoar la asistența oferită celor ce dețin un telefon LG Optimus:

LG introduce la nivel global serviciile de asistenţă la distanţă pentru toţi utilizatorii de smartphone-uri Optimus

Cu acces rapid şi uşor, noile servicii oferă consumatorilor suport imediat, de oriunde

Bucureşti, 3 august 2011 – LG Electronics anunţă disponibilitatea la nivel global a serviciilor  de asistenţă pentru consumatori, care includ o aplicaţie preinstalată de apel la distanţă şi sistemul LG FOTA (Firmware Over-the-Air). Astfel, LG devine primul producător global care oferă consumatorilor servicii de asistenţă la distanţă, o modalitate prin care se pot identifica probleme de software şi distribui actualizări ale acestuia direct către telefoanele consumatorilor.

Serviciile de asistenţă imediată se realizează prin conexiune 3G sau Wi-fi, astfel consumatorii nu trebuie să se deplaseze până la un Centru LG de Informare pentru Clienti, în cazul în care au probleme cu smartphone-ul. Avantajele acestor noi servicii au fost deja apreciate de consumatorii din Coreea, care beneficiază de ele începând cu luna mai 2011.

„Convenienţa defineşte cel mai bine brandul LG, iar serviciile de apel la distanţă reflectă cel mai bine caracteristicile de brand,” a afirmat Dr Jong-seok Park, preşedinte şi CEO al Companiei Mobile Communications a LG Electronics. „LG este lider în ceea ce priveşte serviciile virtuale şi cele ale relaţiilor cu clienţii noştri de oriunde în lume. Prioritatea noastră este de a fi alături de consumatori pe întreg parcursul de la A la Z.”

Serviciile LG de asistenţă la distanţă sunt disponibile pentru modelele premium de smartphone-uri Optimus, printre care LG Optimus 2X, LG Optimus Black şi LG Optimus 3D. Prin aplicaţia preinstalată „Remote Call”, utilizatorii pot identifica problemele telefonului fără să fie nevoiţi să viziteze un service de reparaţii.

Odată înregistraţi, agenţii Centrului LG de Informare pentru Clienti vor fi capabili să acceseze prin wireless smatphone-ul Optimus al proprietarului. Din motive de securitate, personalul tehnic LG nu va putea să acceseze nicio informaţie personală – email-uri, mesaje, calendare sau imagini – fără acordul utilizatorului.

Datorită acestor servicii, sistemul inteligent LG FOTA şi aplicaţia preinstalată „Remote Call”, utilizatorii vor primi totodată notificări periodice referitor la cele  mai recente update-uri. Acest sistem le oferă clienţilor posibilitatea de a avea telefoanele actualizate cu cele mai noi funcţii şi caracteristici, fără a fi nevoiţi să se conecteze la un PC sau să facă o vizită unui centru de servicii clienţi.

Serviciile LG de asistenţă la distanţă vor fi disponibile pentru clienţii din Europa, regiunea Asia Pacific şi America de Sud şi Centrală pe parcursul celui de-al doilea semestru al anului.

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.