Poate că subiectul nu are relevanță pentru țara noastră, dar arată slăbiciunea brandului sud-coreean și capitularea sa în fața brandurilor chinezești. LG Mobile a raportat o pierdere de 192 milioane dolari în ultimele trei luni din 2017.
Ca să reducă din pierderi își reduc prezența în…, China (cea mai mare piață de telefoane mobile la momentul actual). Aici, LG nu are nicio șansă în fața Huawei, OPPO, Vivo etc.
Cu excepția primului trimestru din 2017 când LG a realizat un profit mic, au fost 11 trimestre a câte 3 luni în care divizia de telefoane mobile a pierdut bani și cred că la un moment dat s-ar putea să ia o decizie ce nu va fi pe placul fanilor LG (din ce în ce mai puțini).
LG nu are telefoane mediocre pe segmentul flagship, doar că:
- Nu le aduc la timp în piață ( LG V30 a debutat și la 3 – 4 – 5 luni distanță de la prezentare pe anumite piețe);
- Nu mai au putere financiară pe partea de marketing;
- La nivel software nu au realizat mai nimic major, mai bine le-ar lăsa cu Android în stadiu nativ.
Lista de motive poate fi continuată de către voi în secțiunea de comentarii.