Diverse

Despre Temu şi Shein aţi auzit cu siguranţă, sunt promovate în exces pe reţelele de socializare, iar mai nou toată România comandă de pe aceste platforme.

Conform celor mai noi date existente pentru ţara noastră situaţia este cât se poate de grăitoare:

  • 1 colet din 10 livrate de curieri vine de pe aceste platforme;
  • preţul mediu al unui colet este de aproximativ 20 – 30 euro;
  • un colet conţine în medie între 3 şi 5 produse;
  • valoarea coletelor comandate de pe Temu şi Shein este estimată la 600 de milioane de euro.

„Platforme precum Temu şi Shein sunt tot mai accesate de clienţi ca ur­mare a preţurilor mici şi a scăde­rii sem­nificative a timpilor de livrare, unde­va între 7 şi 15 zile. Lunar, circa 1 milion de colete cu produse de pe Temu sau Shein ajung la clienţii români doar prin FAN Courier, ceea ce reprezintă circa 10-15% din totalul volumelor livrate.” a declarat pentru zf.ro Cornel Mor­cov, chief commercial officer la FAN Courier.

Temu şi Shein au lunar peste 75 de milioane de utilizatori la nivelul Uniunii Europene, preţurile foarte mici şi strategia de marketing foarte agresivă fiind doar doi dintre factorii ce au asigurat succesul fulminant al celor două magazine online chinezeşti. În plus, cele două entităţi şi-au creat un sistem logistic foarte bine organizat, astfel că transportul poate fi oferit gratuit de la anumite sume în sus, iar timpii de aşteptare sunt mult reduşi.