Diverse

În această perioadă comenzile online sunt la putere, acest tip de comerţ fiind cel care ţine încă în viaţă multe firme afectate de pandemia COVID-19.

Nu acelaşi lucru îl putem spune despre comenzile făcute prin intermediul retailerilor chinezi. În ultimele două luni vânzările comercianţilor gen gearbest.com au scăzut puternic şi asta mi-au transmis-o chiar ei. Chiar dacă aceştia practică în continuare preţuri bune, teama de a nu ajunge produsele este mult accentuată (nu ştiu cât şi îndreptăţită ţinând cont că serviciile de curierat globale funcţionează la capacitate cel puţin normală).

Personal am făcut o singură comandă din decembrie până în prezent şi anume am cumpărat împreună cu colegii de la muncă vreo 500 de măşti chirugicale deoarece le-am găsit la preţ foarte bun comparativ cu ce găsim în România (undeva la 2.9 lei preţul / bucată). Am făcut comanda pe 26 martie, iar măştile mi-au fost livrate pe 6 aprilie (recunosc că livrarea a fost făcută din depozit european). Măştile sunt bune, colegii au fost mulţumiţi, iar cei care nu s-au încadrat în prima comandă mă roagă deja să fac încă una. Măştile comandate le găsiți aici.

În rest nu am avut nevoie de alte device-uri, chiar dacă au fost tentaţii uneori. De exemplu acum există campania Mi Fan Festival 2020 unde puteţi găsi device-uri Xiaomi la preţuri foarte bune.

Voi cum staţi ? Aţi mai comandat ceva în această perioadă ? Dacă da, aţi avut probleme cu transportul ?

Categorii: retail
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.