Măsurile luate de Vodafone în perioada pandemiei de Covid-19

21/03/2020

Vodafone se alătură campaniei #StămAcasă și detalii găsiți într-un articol separat. Este clar că una dintre măsurile cele mai bune pe care le putem lua spre a preveni extinderea pandemiei este să stăm acasă, pe cât este cu putință.

Vodafone își concentrează eforturile în două direcții importante:

1. Eforturi susținute spre a menține conexiunile de internet fix și mobil la o calitate cât mai bună  / #MereuÎmpreună 

Internetul a ajuns a fi mai important ca niciodată, mai ales pentru cei ce sunt nevoiți să lucreze de acasă, pentru afacerile din diferite domenii, pentru cei ce sunt nevoiți să petreacă zile întregi în locuință etc.

Conexiunile de internet ajung a deveni cu adevărat de importanță majoră. Sunt demersuri făcute la nivelul a diferite organizații spre a reduce din traficul de date. Este clar că avem un volum de trafic peste ceea ce se atinge în mod normal, iar infrastructura ajunge a fi pusă la lucru în regim susținut.

“La Vodafone depunem toate eforturile pentru a-i susține pe toți clienții noștri, fie că sunt companii, autorități și departamente guvernamentale, instituții medicale, clienți rezidențiali, asigurându-le conectivitate de cea mai bună calitate și serviciile de comunicații de care au nevoie mai ales în această perioadă dificilă. Multe companii se bazează pe serviciile noastre pentru a asigura continuitatea afacerilor lor. Pentru cei care lucrează de la distanță, este esențial ca serviciile de conectivitate în bandă largă și cele mobile să îi susțină în tot ceea ce au nevoie să facă. Ca furnizor de servicii critice de conectivitate și de comunicații care susțin societatea noastră digitală, Vodafone România și-a activat Planul de continuitate a afacerilor și a implementat proceduri specifice pentru a monitoriza și asigura reacția rapidă ori de câte ori este nevoie. Obiectivul nostru principal este să servim cât mai bine societatea românească în timpuri atât de dificile în felul în care Vodafone poate cu adevărat. Sunt foarte mândră de echipa noastră care lucrează neobosit pentru a face tot ce este nevoie pentru clienții noștri și pentru sprijinirea societății românești”, a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

2. Sănătatea angajaților și clienților este prioritară pentru Vodafone;

Vodafone a trecut pe sistemul de muncă de acasă, de săptămâna trecută (în departamentele unde este posibilă o astfel de soluție). Toți angajați ce își desfășurau activitatea în birouri au trecut pe munca de acasă (inclusiv departamentul de relații cu clienții).

Magazinele sunt deschise, dar și aici au luat măsuri de protecție și de prevenție (programul de lucru a fost redus la 6 ore pe zi, acces restricționat la câte o persoană / angajat disponibil, indicatori de podea pentru distanța de siguranță ce trebuie respectată). Echipele ce-și desfășoară activitatea pe teren au fost instruite și au primit echipament de protecție (tehnicieni, mentenanță și instalări).

„Angajații noștri sunt în centrul tuturor acțiunilor noastre, iar sănătatea și siguranța lor sunt esențiale. În doar câteva zile am reușit să mutăm cu succes întreaga activitate de relații cu clienții în afara biroului, în sistem de muncă de acasă, menținând, în același timp, nivelul de calitate a serviciilor pentru clienți. A fost o provocare uriașă și reușita nu ar fi fost posibilă fără efortul remarcabil și munca susținută a tuturor echipelor noastre, care au depus toate eforturile necesare pentru a trece la noul mod de lucru, continuând să fie acolo pentru clienții noștri, fără întreruperi. Sunt foarte mândră de echipa noastră și profit de ocazie pentru a le mulțumi pentru dedicarea lor!  Andreea, care răspunde apelurilor clienților la *222, lucrează în siguranță de la birou și, deși este primul serviciu de recunoaștere automată a vorbirii din România, lucrăm intens pentru a-i adapta abilitățile la noile cerințe ale clienților noștri”, a spus Ioana Mihăilescu, Director Customer Operations, Vodafone România.

3. Beneficii suplimentare pentru clienți;

Sunt mai multe beneficii pe care Vodafone le-a activat în această perioadă dificilă:

  • în perioada 14 – 31 martie, fie că ești abonat sau folosești Cartela Vodafone și te afli în Italia, Spania, Franța, Germania, Marea Britanie sau Austria poți suna gratuit și nelimitat către orice număr din România;
  • 300 de minute internaționale pe fix și mobil pentru cei ce se află în țară și vor să apeleze în Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria (bonusul poate fi activat în contul MyVodafone);
  • ofertă în avans la cartelă (detalii aici);
  • extinderea portofoliului de posturi TV din grilă: Viasat Nature, Viasat History, Viasat Explorer, Filmbox, Filmbox Extra, Filmbox Family, Filmbox Plus, Filmbox Premium, Bollywood TV, Bollywood TV Film, Bollywood Classic, TV1000 și Rai1.

În funcție de evoluția pandemiei presupun că vor fi măsuri noi, vă ținem la curent din acest punct de vedere.

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.