Mesaj pentru OnePlus

26/11/2019

Culmea este că am primit notificarea de la OnePlus când mă aflam prin China. Sincer, nu mă așteptam ca povestea să se repete.

În prostia mea, în faza inițială, am crezut că este spam, că nu are cum să se repete această problemă din 2018. Au trecut aproape 2 ani și nu au înțeles nimic.

În 2018 a trecut să schimb 2 carduri pentru că am făcut plăți în magazinul OnePlus.net și în 2019 mă trezesc că trebuie să repet isprava pentru alt card, cel mai probabil. Băieții ăștia nu sunt capabili să-și angajeze o echipă de profesioniști pentru că altfel nu-mi explic.

Dacă plățile cu cardul sau comenzile clienților pot ajunge așa ușor pe mâna hackerilor ce se întâmplă cu datele utilizatorilor de pe smartphone, cât de sigur este să folosești un telefon Android al OnePlus?

Mesajul meu pentru OnePlus?

Renunțați la magazinul online propriu. Lăsați profesioniști în domeniu, vindeți strict prin magazine online terțe. Angajați oameni capabili, nu cred că este așa greu să securizezi un cont online și ce se întâmplă pe acolo. Nu este nicio plăcere să mergi să schimbi carduri, să afli că datele tale personale se află pe mâna nu știu cui, mai ales de la un brand cu pretenții spre segmentul premium. Grupul BBK nu este așa sărac să nu-și permită un plus de securitate sau cine știe, nu există interes…

Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.