Meta are în continuare probleme de adaptarea la noua legislaţie europeană, una ce interzice, printre altele, targetarea utilizatorilor cu reclame prin colectarea de date sensibile despre aceştia. După cum probabil ştiţi, din cauza acestei incompatibilităţi dintre Meta şi Uniunea Europeană, nouă aplicaţie socială Threads nu este încă disponibilă pe bătrânul continent.
Şi totuşi, pentru că nu este în interesul Meta să renunţe la piaţa europeană, se pare că ar exista o soluţie ce ar putea reduce tensiunile dintre cele două părţi. Din păcate, această opţiune nu este una în avantajul utilizatorilor.
Gigantul american se gândeşte să introducă un abonament lunar pentru aplicaţiile Facebook şi Instagram, unul ce va permite accesul utilizatorilor europeni la cele două reţele de socializare fără a mai primi reclame. Prin această schimbare de strategie, Meta va genera în continuare venituri şi va reduce şi presiunea pusă de Uniunea Europeană legată de targetarea reclamelor.
Sigur că vor exista în continuare foarte mulţi utilizatori ce nu vor dori să plătească, aceştia urmând a folosi platformele de socializare gratuit, dar cu reclame.