Smartphone

De câţiva ani strategia grupului Lenovo este aceea de promovare puternică a brandului Motorola la nivel global în segmentul telefoanelor inteligente, iar rezultatele se îmbunătăţesc de la an la an.

Nici piaţa din România nu face excepţie, Motorola Mobility ajungând anul trecut la peste 300.000 de telefoane activate, adică device-uri cumpărate şi activate prin inserarea unui SIM. Rezultatul este este unul excelent dacă ne gândim că în 2021 au fost activate puţin peste 200.000 de terminale Motorola.

Pentru 2023 obiectul principal al Motorola Mobility în România este de a activa peste 400.000 de smartphone-uri, iar strategia a fost uşor actualizată, în prezent punându-se mai mult accent pe segmentul mid-range şi mai puţin pe cel entry-level.

„Pentru Motorola, anul 2022 a fost un an de creştere semnifica­tivă pe piaţa din România, depăşind pentru prima dată pragul de 300.000 de activări de telefoane într-un singur an. A­ceastă creştere repre­zin­tă un salt considerabil faţă de anul precedent, când numărul de activări a fost de peste 200.000, ceea ce reprezintă o creş­tere de aproape 100.000 de utilizatori într-un singur an. Aceste cifre sunt o re­confirmare a faptului că în România clienţii apreciază produsele Motorola şi că suntem pe drumul cel bun în a oferi opţiuni de telefoane de calitate la preţuri accesibile“, a declarat pentru zf.ro Răzvan Sturza, country lead în cadrul Motorola Mobility pentru România.

Piaţa locală de smartphone-uri era estimată să ajungă la 1.3 miliarde de euro la finalul anului 2022, în creştere cu circa 20% faţă de 2021, însă să rămână stabilă ca număr de unităţi – circa 4 milioane, ceea ce indică un apetit mai crescut pentru modele mai scumpe pentru cei care aleg să îşi ia un telefon inteligent nou, dar şi faptul că unii utilizatori îşi schimbă dispozitivul mai rar decât înainte.

Sursa: zf.ro