Netflix a anunțat pentru 2018: venituri de 16 miliarde dolari și 139 milioane abonați

/
/
19 ian. 19
/

Dezvoltarea Netflix la nivel global este cât se poate de vizibilă, serviciul de streaming video fiind disponibil şi în România din 2016.

Compania americană a anunţat rezultatele financiare pentru anul 2018, unele foarte bune de altfel:

  • venituri de 16 miliarde de dolari (+35% comparativ cu 2017);
  • profit de 1.6 miliarde de dolari;
  • 139 milioane de abonaţi (+29 milioane abonaţi comparativ cu 2017).

Investiţiile Netflix în filme şi seriale vor fi la un nivel ridicat şi în 2019, iar aştepările companiei sunt pe măsură. Doar în primul trimestru al acestui an Netflix se aşteaptă la venituri de aproximativ 4.5 miliarde de dolari (+21.4% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018) şi 148 milioane de abonaţi (+9 milioane abonaţi comparativ cu sfârşitul lui 2018).

Compania intenţionează să lanseze şi mai mult conţinut original, dar pentru a realiza acest lucru are nevoie de resurse financiare. Pentru a-şi susţine proiectele, Netflix a anunţat deja o scumpire a abonamentelor, pentru început în Statele Unite ale Americii şi în alte câteva ţări din America Latină unde plata se face în dolari.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.