Netflix testează abonamente pe termen lung cu reduceri substanţiale

/
/
12 dec. 19
/

Aglomerarea pieţei serviciilor de streaming video este un motiv serios de îngrijorare pentru Netflix, concurenţa oferind preţuri mai bune şi conţinut cel puţin la fel de calitativ.

Pentru a-şi asigura cumva o parte din venituri, dar şi pentru a-şi fideliza utilizatorii, Netflix doreşte să lanseze abonamente pe termen mai lung. Compania americană realizează primele astfel de teste în India, acolo unde abonamentele pe termen lung vin cu reduceri consistente comparativ cu abonamentul lunar astfel:

  • abonament 3 luni – reducere 20%;
  • abonament 6 luni – reducere 30%;
  • abonament 12 luni – reducere 50%.

Exemplu: la un abonament lunar de 10 dolari, un utilizator care achiziţionează pachetul pe 12 luni va plăti un total de 60 dolari, adică o medie de 5 dolari / lună.

În funcţie de rezultatul testului realizat în India, Netflix ar putea implementa aceste soluţii şi în alte ţări, inclusiv România.

Sursa: livemint.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.