Netflix testează o nouă soluţie bizară şi renunţă la cel mai accesibil abonament fără reclame în Canada

/
/
30 iun. 23
/

Netflix caută în permanenţă noi metode de a-şi spori veniturile, unele dintre ele afectând deja şi România. Începând cu luna mai românii nu mai pot face account sharing, adică nu mai pot împărţi contul în mod gratuit cu membrii familiei (dacă locuiesc în afara gospodăriei principale), prietenii, colegii de muncă etc.

Această soluţie aplicată la nivel global era vehiculată de ceva timp, astfel că anunţul oficial nu a luat pe nimeni prin surprindere. Totuşi, compania americană face în continuare teste, unele mai bizare decât altele.

Cel mai recent astfel de test vine din Canada, acolo unde Netflix a renunţat la abonamentul de 9.99 dolari, cel mai accesibil fără reclame. În prezent canadienii au de ales fie între abonamentul cu reclame de 5.99 dolari, fie între cel standard de 16.49 dolari. Există şi o a treia variantă, cea premium, una care costă 20.99 dolari.

Practic cei de la Netflix au renunţat la abonamentul cel mai puţin profitabil şi îi obligă pe canadieni fie să fie deranjaţi permanent de reclame în timpul vizionărilor de filme sau seriale, fie să plătească un abonament mai scump, chiar dacă nu au nevoie de el.

Momentan în România nu avem încă un abonament cu reclame, însă sunt toate şansele să „beneficiem” şi noi de aşa ceva în foarte scurt timp.

Sursa: ctvnews.ca
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.