NOKIAN TYRES Outpost™ AT – anvelope pentru tracțiune în condiții extreme, durabile și cu rezistență la perforare

/
/
12 ian. 22
/

Nokian Tyres a prezentat o suită de anvelope all-terrain – NOKIAN TYRES Outpost™ AT. Au fost concepute pentru cei ce caută să iasă cu automobilul pe teren accidentat, în condiții grele.

Am extras mai multe informații din comunicatul de presă:

➡️ durabilitatea este oferită de către tehnologia Aramid Shield™ (fibrele de aramidă au fost integrate în banda de rulare), dar și în pereții lateral pentru a oferi un plus de rezistență la trecerea prin gropi, teren accidentat și obstacole off-road;

➡️ dispune de un model 3D special al benzii de rulare și concepute spre a rula în condiții optime și a oferi tracțiune pe orice suprafață, de la noroi și nisip, până la zăpadă și asfalt uscat.

➡️ Summit Sidewalls aduc un plus de aderență (vârfurile de pe pereții laterali și crestăturile de pe umărul anvelopei ce aduc aderență pe suprafețe moi). A fost consolidată bandă de rulare spre a rezista la perforarea dată de pietriș;

➡️ Canyon Cuts – caneluri în formă de X ce ajută anvelopa să adere la suprafețe imprevizibile. Sunt prezente la intersecța dintre crestăturile de pe umeri;

➡️ sunt anvelope all-season ce includ simbolul cu trei vârfuri de munte și fulg de zăpadă. Banda de rulare are 11.5 mm și 15 mm pentru LT. Sipingul tridimensional ajută anvelopele să se descurce bine pe zăpadă, zloată sau în ape stătătoare;

➡️ Driving Safety Indicator arată procentul de uzură într-un mod intuitiv, iar trecerea la o generație nouă se face în mod optim.

Declarație oficială:

„Nokian Tyres este renumită pentru expertiza excelentă în tehnologia anvelopelor și testare versatilă, care îi menține pe șoferi în siguranță, chiar și în condiții extreme”, afirmă Olli Seppälä, Head of R&D, Nokian Tyres. „Outpost AT este cel mai recent exemplu al acestui angajament și reprezintă oferta noastră de cea mai înaltă tehnologie pentru șoferii de SUV-uri și camioane ușoare. Proiectăm și testăm această anvelopă de ani de zile, integrând funcții noi pentru durabilitate și versatilitate pe șosea și off-road.”

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

În viitorul standard de poluare Euro 7, maşinile electrice NU vor mai fi încadrate ca vehicule cu emisii zero (nepoluante)

Pe 12 aprilie 2024 a fost adoptat la nivelul Consiliului Uniunii Europene noul regulament pentru standardul de poluare Euro 7, acesta urmând să fie aplicat în etape, începând cu octombrie 2026.

Producătorul auto chinez Chery a vrut să refacă o reclamă celebră Range Rover şi a distrus o mică porţiune din Scara către Rai (atracţie principală pe Muntele Tianmen)

Mai ţineţi minte testele ciudate pe care le practicau chinezii pentru smartphone-uri în urmă cu ceva ani (băteau nuci pe ele, le găureau cu bormaşina etc.)? Ei bine, acestea s-au întors de ceva timp sub o altă formă: la maşinile electrice / hibride.

Este oficial, majoritatea trotinetelor şi bicicletor electrice vor avea nevoie în România de poliţă de asigurare RCA

Dacă deţineţi o trotinetă sau o bicicletă electrică, aflaţi că va trebui (cel mai probabil) să îi faceţi o poliţă RCA. Nu este o glumă, nu este o posibilitate, este o realitate.