Chiar dacă segmentul telefoanelor entry-level sau feature phone-urilor pare apus de ceva timp, Microsoft nu renunţă la acestea şi lansează Noul Nokia 105. Acest device este urmaşul modelului Nokia 105 lansat în cadrul Mobile World Congress 2013, telefon care s-a bucurat de oarece succes: Microsoft a anunţat că din 2013 până astăzi s-a comercializat într-o medie de 100 unităţi pe minut, adică vânzări de peste 2.1 milioane de dolari zilnic.
Revenind la Noul Nokia 105, acesta va costa 20 de dolari şi va dispune de un display LCD de 1.45 inci, baterie de 800 mAh ce promite o autonomie de până la 35 de zile în standby, port microUSB, jack de 3.5mm, memorie pentru 2000 de contacte, radio FM şi Series 30+. Noul Nokia 105 va exista şi într-o variantă dual-sim, iar la nivel coloristic va fi disponibil în alb, negru şi albastru.
Chiar dacă nu mai sunt la mare căutare, feature phone-urile aduc încă celor de la Microsoft venituri considerabile în ţări cu populaţie numeroasă şi săracă.