Compania americană Teevee Corporation vrea să revoluţioneze piaţa de televizoare şi promite cel mai important lucru care se va întâmpla televizoarelor de la apariţia modelelor cu ecran color.
Există deja o pagină web tip teaser, freetelly.com, una care confirmă informaţiile existente pe surse. Se pare că Teevee Corporation pregăteşte primul său televizor, unul ce se va numi Telly. Unicitatea acestuia va fi aceea că nu va costa nimic, va fi oferit în mod gratuit.
Sigur că există şi o explicaţie, televizorul va veni cu două ecrane: unul standard şi unul secundar de dimensiunea unui smartphone ce va afişa aproape în întregime doar reclame. În puţinul timp în care nu vor exista reclame, ecranul secundar va putea afişa informaţii despre vreme, titluri de ştiri sau rezultate din diferite sporturi.
Telly nu va fi un televizor inteligent, însă va putea fi livrat cu dispozitive de streaming externe precum cele de la Roku sau Amazon (probabil şi de aici se vor scoate ceva bănuţi de către producător).
Logica acestui televizor este simplă: producătorul ţi-l dă gratuit, iar veniturile apar ulterior prin oferirea excesivă de reclame. Mă gândesc că vor implementa şi un fel de sistem ce va limita funcţiile televizorului dacă vei încerca să acoperi cu ceva ecranul secundar astfel încât să eviţi reclamele.
Sunt multe necunoscute în acest caz, cert este că Teevee Corporation va încerca ceva nou, ceva ce poate ajunge fie un mare eşec, fie un concept ce ar putea schimba tot ce ştim despre vânzarea de televizoare.