Nokia a achiziționat Whitings pentru 170 milioane euro (este vorba de compania-mamă, nu de HMD Global ce are dreptul în a folosi brandul Nokia pe telefoane mobile).
Whitings a ajuns cunoscut pe piața de smartwatch-uri prin dispozitivele sale ce nu trădează faptul că sunt un gadget, ci mai degrabă ceasuri clasice cu o componentă smart ce rămâne a fi accesată prin aplicația dedicată de pe smartphone.
Nokia Activite Steel îl găsiți la 399 lei, 799 lei.
Ceasul monitorizează pași, distanța, somnul, înotul, caloriile arse etc. Are certificare în ce privește rezistența la contactul cu apa – 5 atm (50 metri). Folosește o baterie tip monedă CR2032 ce-i oferă o autonomie de până la 8 luni.
Nu are niciun buton, ora se actualizează automat din momentul în care ceasul a fost conectat la smartphone. Cântărește doar 37 gr.
Îl văd recomandat pentru cei ce nu preferă ceasurile gadget ci frumuseștea unui design clasic, simplitatea adusă de dispozitiv ca atare, dar își doresc informații pe partea de fitness (pași, distanță, somn etc).