OnePlus are o campanie de Black Friday inedită

/
/
27 nov. 14
/

Chinezii de la OnePlus, producătorii faimosului telefon OnePlus One, au pregătit pentru fanii companiei o campanie de Black Friday mai puţin obişnuită. Aceştia nu au stabilit un discount fix pentru accesoriile smartphone-ului OnePlus One, ci au organizat un fel de licitaţie cu share-uri pe Facebook, iar în funcţie de aceasta se va afla cât % vor primii utilizatorii de OnePlus One discount la accesorii de Black Friday.

Mai exact, fiecare share al unui accesoriu se transformă într-un procent din viitoarea reducere. De exemplu, căştile JBL E1 au până în acest moment un număr de 10.000 de share-uri, lucru ce se traduce printr-un discount de 11% din preţul de listă. Această licitaţie este încă în desfăşurare (mai sunt 11 ore din aceasta), iar la sfârşitul acesteia, în funcţie de câte share-uri vor strânge accesoriile, acestea vor avea de Black Friday un discount mai mic sau mai mare.

Din păcate există şi două puncte slabe ale acestei campanii: nu există reducere şi pentru smartphone-ul OnePlus One, iar fiecare accesoriu are o limită maximă de reducere la care poate ajunge (de exemplu, căştile JBL E1 au limita de 20%).

Pentru cei care doresc să participe la această campanie inedită şi să share-uiască accesoriile pe pagina de Facebook, o pot face de aici.

oneplu2

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Smartwatch Garmin Venu 4 – review (Un ceas echilibrat, dar care putea fi mai bine poziționat ca preț)

Primul meu contact mai serios cu un produs Garmin s-a petrecut atunci când am testat amănunțit Venu X1, un smartwatch care atrage prin ecranul rectangular mare, de 2 inch, dar și prin cât de subțire este. Astăzi revin către voi cu un nou review pentru un ceas Garmin din seria Venu, fiind vorba mai exact…

Cine este Stăpânul Inelelor? Oura dă în judecată Samsung şi alte 3 branduri pentru brevete legate de inele inteligente

Oura este o companie finlandeză înfiinţată în 2013 de către Petteri Lahtela, Kari Kivela şi Markku Koskela, a cărui principal produs este inelul inteligent Oura Ring. Compania este un fel de pionier în dezvoltarea acestui segment, modelele sale de inele fiind o inovaţie constantă recunoscută la nivel global (în 2020 inelul a fost inclus în…

Garmin Bounce 2 sau cum arată un smartwatch dedicat celor mici (conectivitate LTE, urmărire a locației în timp real, afișaj luminos și colorat etc)

Garmin a lansat un smartwatch dedicat celor mic. Se numește Garmin Bounce 2, iar toate specificațiile le descoperiți în rândurile următoare.