Chinezii de la OnePlus, producătorii faimosului telefon OnePlus One, au pregătit pentru fanii companiei o campanie de Black Friday mai puţin obişnuită. Aceştia nu au stabilit un discount fix pentru accesoriile smartphone-ului OnePlus One, ci au organizat un fel de licitaţie cu share-uri pe Facebook, iar în funcţie de aceasta se va afla cât % vor primii utilizatorii de OnePlus One discount la accesorii de Black Friday.
Mai exact, fiecare share al unui accesoriu se transformă într-un procent din viitoarea reducere. De exemplu, căştile JBL E1 au până în acest moment un număr de 10.000 de share-uri, lucru ce se traduce printr-un discount de 11% din preţul de listă. Această licitaţie este încă în desfăşurare (mai sunt 11 ore din aceasta), iar la sfârşitul acesteia, în funcţie de câte share-uri vor strânge accesoriile, acestea vor avea de Black Friday un discount mai mic sau mai mare.
Din păcate există şi două puncte slabe ale acestei campanii: nu există reducere şi pentru smartphone-ul OnePlus One, iar fiecare accesoriu are o limită maximă de reducere la care poate ajunge (de exemplu, căştile JBL E1 au limita de 20%).
Pentru cei care doresc să participe la această campanie inedită şi să share-uiască accesoriile pe pagina de Facebook, o pot face de aici.