OnePlus încearcă din nou să iasă în evidenţă printr-o campanie de marketing contra curentului, de această dată criticând într-un mod subtil aşa zisele oferte de Black Friday. Într-o declaraţie pe pagina oficială, compania chineză susţine că ea încearcă să practice preţuri avantajoase pentru utilizatori pe tot parcursul anului şi de aceea nu poate susţine reduceri masive în cadrul acestui eveniment global.
Pentru OnePlus ideea de Black Friday este un fel de păcăleală, un joc al minţii, de aceea preferă să ofere cel mai bun raport calitate-preţ în mod continuu şi nu doar pentru 24 de ore. În acest context, OnePlus 5T poate fi achiziţionat în următoarele ore cu o reducere simbolică de 1 eurocent, adică 498.99 euro versiunea cu 6 GB RAM şi 64 GB spaţiu de stocare, respectiv 558.99 euro varianta cu 8 GB RAM şi 128 GB spaţiu de stocare. Din respect pentru clienţi oferă însă o reducere de 50% pentru încărcătorul Dash Power Bundle. Acesta va costa în următoarele 24 de ore doar 17.56 euro.
Ţin să le aduc aminte celor de la OnePlus că anual au crescut preţurile şi dacă în urmă cu 2-3 ani îşi intitulau device-urile drept “flagship killere”, astăzi se apropie vertiginos de preţurile smartphone-urilor de top de la producători mult mai cunoscuţi.