Johnny Zhang este președintele OPPO pentru Europa Centrală și de Est. Lista țărilor aflată în subordinea sa este formată din Cehia, Ungaria, Republica Moldova, Polonia, România, Rusia, Slovacia, Turcia, Ucraina, Kazahstan și Uzbekistan*.
*Ultimele două nu aș avea curajul să spun că fac parte din Europa de Est.
OPPO se află pe un trend crescător susținut. Canalys afirmă că OPPO în T3 2021 (1 iulie – 30 septembrie) a reușit să intre în top 3 producători de smartphone-uri pe partea de livrări în Polonia, Turcia, România și Ucraina.
Țările în care OPPO s-a descurcat cel mai bine sunt:
- România – creștere de 130% față de Q3 2020;
- Turcia – creștere de 60% față de Q3 2020;
- Polonia – creștere de 44% față de Q3 2020;
Am extras alte informații din comunicat:
- locul 4 în Europa, creștere de 45% în T3 2021 față de T3 2020;
- cota de piață în România a fost de 14% în T3 2021;
- în Ucraina sunt locul 3 pe partea de smartphone-uri și locul 2 în ce privește căștile TWS;
- în Rusia au înregistrat o creștere a vânzărilor online de 600%;
- în Kazahstan au atins 31% market share pe segmentul mid-range cu seriile Reno 5 și Reno 6;
- au intrat în ultimele 3 – 4 luni și pe piețele din Slovacia și Ungaria.
Sunt trei elemente pentru care OPPO spune că smartphone-urile sale se bucură de succes comercial:
🟢 Sunt de încredere;
🟢 Sunt ușor de folosit;
🟢 Sunt inovatoare.
Declarație oficială:
„OPPO este un brand tânăr al cărui ADN se bazează pe dezvoltarea inovațiilor. Pe măsură ce brandul se dezvoltă în regiunea Europei Centrale și de Est, ne concentrăm pe oferirea unor produse simple și ușor de folosit, care permit utilizatorilor să își exploreze creativitatea păstrându-și confidențialitatea. Considerăm că utilizatorii din regiune apreciază această abordare, demonstrat prin succesul companiei pe multiple piețe locale” a declarat Johnny Zhang, Președinte OPPO pentru Europa Centrală și de Est.