Retelistica

Orange România a publicat rezultatele financiare obţinute în perioada 1 aprilie – 30 iunie 2018. Iată câteva informaţii extrase din comunicatul de presă:

  • venituri de 275 milioane euro, creștere de 3.4% față de T2 2017;
  • 10.537.000 clienți;
  • 3.6 milioane clienți pe serviciile 4G, creștere de 35% față de aceeaşi perioadă a anului trecut;
  • rețeaua 4G a Orange acoperă 95.1% din populația României, cea 4G+ a ajuns în 139 de orașe;
  • Orange Home TV – televiziune prin cablu și satelit a ajuns la 448.000 clienți, creştere cu 12.6% faţă de T2 2017;
  • internetul fix a înregistrat 234.000 de abonați, creștere de 67% comparativ cu trimestrul similar din 2017;
  • numărul utilizatorilor ce folosesc serviciul Orange Money s-a dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

„Clienții noștri vor să fie conectați oriunde și oricând, indiferent de tehnologie. Pe lângă conectivitate și mobilitate neîntrerupte, aceștia își doresc o experiență simplă și la îndemână, iar soluțiile digitale pe care le propunem răspund acestor nevoi. Astfel, performanța din acest trimestru, atât pe serviciile mobile, cât și pe pachetele Love, reflectă efortul nostru de a oferi clienților ceea ce așteaptă de la noi.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Categorii: orange

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.