Orange România a publicat rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru din 2018 (perioada 1 iulie – 30 septembrie). Iată câteva informaţii extrase din comunicatul de presă:
- venituri de 287 milioane euro, creștere de 3.5% față de T3 2017;
- 10.900.000 clienți, în creştere cu 1.8% comparativ cu T3 2017;
- 3.84 milioane clienți pe serviciile 4G, creștere de 34% față de aceeaşi perioadă a anului trecut;
- consum de date mobile în creştere cu 80% raportat la T3 2017;
- rețeaua 4G a Orange acoperă 95.9% din populația României, cea 4G+ a ajuns în 161 de orașe;
- Orange Home TV – televiziune prin cablu și satelit a ajuns la 476.000 clienți, creştere cu 29% faţă de T3 2017;
- internetul fix a înregistrat 260.000 de abonați, creștere de 67% comparativ cu trimestrul similar din 2017;
- 100.000 de clienţi folosesc serviciul Orange Money, o creştere de 70% faţă de T3 2017;
- Plata facturilor prin aplicaţia My Orange a înregistrat o creştere cu 30% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
„Apetența pentru digital este incontestabilă deja de mulți ani, iar digital înseamnă, în primul rând, simplitate. Simplitate își doresc și clienții, alături de conectivitate, de servicii de calitate pe care se pot baza, motiv pentru care certificările primite pentru calitatea rețelei ne onorează. Încrederea clienților noștri se reflectă și în performanțele din acest trimestru, în creșterea constantă a vânzărilor ofertei fix-mobil Love, cât și în adoptarea celorlalte soluții din ecosistemul Orange care susțin un stil de viață dinamic, adaptat nevoilor fiecărui client.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.