Retelistica

Orange România a publicat cele mai recente rezultate financiare, cele aferente perioadei ianuarie – martie 2023. Evoluţia operatorului telecom pare a fi foarte uşor în regres, după foarte mulţi ani acesta ajungând să deservească sub 10 milioane de clienţi pe telefonie mobilă (dacă nu mă înşel ultima oară când au avut mai puţin de 10 milioane de clienţi a fost undeva prin 2008 – 2009).

Iată cele mai importante informaţii evidenţiate de Orange România în comunicat:

  • cifră de afaceri de 383 milioane de euro (-0.7% vs aceeaşi perioadă din 2022);
  • servicii mobile oferite către 9.9 milioane de clienţi;
  • servicii de internet fix în bandă largă oferite către 1.2 milioane de clienţi;
  • servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1.3 milioane de clienţi;
  • acoperire 4G pentru 98.71% din populaţie şi 4G+ pentru 80.87% din populaţie;
  • reţeaua 5G a ajuns în acest trimestru la o acoperire de 100% în Arad şi Sibiu;
  • 28 de oraşe cu conectivitate 5G;
  • creştere cu 70% a numărului de clienţi YOXO vs aceeaşi perioadă din 2022;
  • creştere cu 40% a numărului de interacţiuni de tip suport oferit prin intermediul canalelor digitale;
  • 1.6 milioane de tranzacţii prin Orange Money (tranzacţiile online şi cele cu dispozitive mobile au crescut cu 30% vs aceeaşi perioadă din 2022);
  • 50.000 de telefoane reciclate şi 7000 de tine la webinare despre cyberbullying.

”Reziliența a caracterizat rezultatele noastre din primul trimestru al anului 2023, perioadă în care ne-am îndreptat investițiile spre zona de rețea, inovație și digitalizare, cu accent pe extinderea rețelei de internet de mare viteză și TV prin fibră optică. Deși economia globală trece printr-o perioadă dificilă, resimțită și în modul de consum al clienților, ne bucurăm că am putut să le oferim acestora servicii de calitate, prin care să le îmbunătățim experiența de utilizare în ecosistemul nostru. Vom continua să susținem dezvoltarea digitală a României, obiectiv prioritar pentru companie, și să contribuim la crearea unei societăți digitale durabile și incluzive, vitală pentru noi, dar și pentru generația de mâine. Mulțumesc întregii echipe Orange pentru toate eforturile depuse !”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.